Dostawa
Dostawę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
Informację o wysyłce zamówienia otrzymasz e-mailem od GLS. Standardowy czas doręczenia to każdy dzień roboczy w godzinach od 9:00 do 14:00. Koszt dostawy wynosi 35zł. W przypadku zamówień o wartości 800 zł lub więcej dostawa jest bezpłatna.
Standardowy czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze, maksymalnie 5 dni.
Jeśli realizacja Twojego zamówienia się opóźni, napisz do nas e-mail: info@karlina.pl
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas potwierdzenie jego realizacji.
Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w ciągu kilku minut, zamówienie mogło nie zostać poprawnie przesłane. W takim przypadku spróbuj ponownie złożyć zamówienie lub skontaktuj się z nami.
Jak odebrać przesyłkę?
Przesyłkę może odebrać Twój krewny (z wyjątkiem zakupu na raty) lub inna upoważniona osoba pod wskazanym adresem, pod warunkiem, że będzie świadoma odbioru. Jeśli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, pamiętaj, że konieczne będzie uregulowanie należności u kuriera. W przypadku płatności z góry lub zakupu na raty kurier może poprosić Cię o okazanie dowodu tożsamości w celu weryfikacji.
Przy odbiorze zawsze sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone. W przypadku uszkodzenia sporządź protokół szkody z kurierem i nie odbieraj przesyłki. Jak najszybciej poinformuj nas o zaistniałej sytuacji – po uznaniu reklamacji dostarczymy Ci nowy towar bez dodatkowych kosztów.
Czy mogę odebrać swoje zamówienie w siedzibie firmy?
Możesz osobiście odebrać swoje zamówienie z e-sklepu w siedzibie naszej firmy: Janka Kráľa 43/6, 936 01 Šahy, w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00 - 16:30.