W przypadku awarii urządzenia masz możliwość wysłania urządzenia na adres:
Ego*line s.r.o.
Janka Kráľa 43/6,
936 01 Šahy
Słowacja
Do urządzenia dołącz:
1.) w przypadku naprawy gwarancyjnej dowód zakupu (faktura, paragon, umowa kupna)
2.) w pełni wypełniony PROTOKÓŁ SERWISOWY, lub przynajmniej Twój adres, numer telefonu i opis usterki.
PROTOKÓŁ SERWISOWY możesz pobrać i następnie wydrukować:TUTAJ w formacie PDF
Za naprawę pobieramy następujące opłaty (ceny podane są z VAT):
1.) przegląd serwisowy (naprawa, czyszczenie, smarowanie)... 48 zł
2.) w przypadku dostarczenia zabrudzonego urządzenia naliczana jest opłata za mycie... 16 zł
3.) koszt części zamiennych
4.) koszty wysyłki: 48 zł
Warunki obowiązywania naprawy gwarancyjnej
Jeśli zostały spełnione warunki gwarancji, urządzenie zostanie naprawione bezpłatnie w ciągu 30 dni i również bezpłatnie odesłane na adres klienta.
W przeciwnym razie naprawa zostanie przeprowadzona po otrzymaniu pisemnej zgody klienta na jego koszt.
W przypadku, gdy urządzenie nie wykazuje żadnych wad, klient pokrywa koszt przeglądu serwisowego oraz wysyłki.
Urządzenie należy wysyłać do naprawy zawsze czyste, kompletne, z wypełnioną kartą gwarancyjną oraz protokołem serwisowym.
Gwarancja wygasa w następujących przypadkach:
- jeśli wraz z urządzeniem nie zostanie dostarczona ważna karta gwarancyjna i nie będzie możliwe udowodnienie zakupu od nas lub naszego dystrybutora w inny sposób
- produkt był używany niezgodnie z instrukcją obsługi
- wada powstała na skutek nieautoryzowanej ingerencji w urządzenie
- uszkodzenie zostało spowodowane czynnikami zewnętrznymi, np. przedostaniem się ciała obcego do wnętrza
- produkt został mechanicznie uszkodzony
- jeśli chodzi o zwykłą konserwację, koszt naprawy zostanie naliczony zgodnie z rzeczywistymi kosztami
Możesz się z nami skontaktować:
- e-mailem: info@karlina.pl