Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla wszystkich produktów z naszej oferty.

W przypadku awarii urządzenia masz możliwość wysłania urządzenia na adres:

Ego*line s.r.o.
Janka Kráľa 43/6,

936 01 Šahy

Słowacja



Do urządzenia dołącz:

1.) w przypadku naprawy gwarancyjnej dowód zakupu (faktura, paragon, umowa kupna) 
2.) w pełni wypełniony PROTOKÓŁ SERWISOWY, lub przynajmniej Twój adres, numer telefonu i opis usterki.  

PROTOKÓŁ SERWISOWY możesz pobrać i następnie wydrukować:TUTAJ w formacie PDF
  
Za naprawę pobieramy następujące opłaty (ceny podane są z VAT):
1.) przegląd serwisowy (naprawa, czyszczenie, smarowanie)...  48
2.) w przypadku dostarczenia zabrudzonego urządzenia naliczana jest opłata za mycie... 16
3.) koszt części zamiennych
4.) koszty wysyłki: 48

Warunki obowiązywania naprawy gwarancyjnej
Jeśli zostały spełnione warunki gwarancji, urządzenie zostanie naprawione bezpłatnie w ciągu 30 dni i również bezpłatnie odesłane na adres klienta.
W przeciwnym razie naprawa zostanie przeprowadzona po otrzymaniu pisemnej zgody klienta na jego koszt.
W przypadku, gdy urządzenie nie wykazuje żadnych wad, klient pokrywa koszt przeglądu serwisowego oraz wysyłki.
Urządzenie należy wysyłać do naprawy zawsze czyste, kompletne, z wypełnioną kartą gwarancyjną oraz protokołem serwisowym.

Gwarancja wygasa w następujących przypadkach:
- jeśli wraz z urządzeniem nie zostanie dostarczona ważna karta gwarancyjna i nie będzie możliwe udowodnienie zakupu od nas lub naszego dystrybutora w inny sposób
- produkt był używany niezgodnie z instrukcją obsługi
- wada powstała na skutek nieautoryzowanej ingerencji w urządzenie
- uszkodzenie zostało spowodowane czynnikami zewnętrznymi, np. przedostaniem się ciała obcego do wnętrza
- produkt został mechanicznie uszkodzony
- jeśli chodzi o zwykłą konserwację, koszt naprawy zostanie naliczony zgodnie z rzeczywistymi kosztami

Możesz się z nami skontaktować:
- e-mailem: info@karlina.pl