Jak zapłacić?

Wybierz metodę płatności, która najbardziej Ci odpowiada. Możesz ją wybrać podczas wypełniania danych dostawy w zamówieniu. Dostępne opcje:

  1. płatność z góry – przelew na konto
  2. płatność gotówką – za pobraniem
  3. płatność kartą płatniczą

Płatność z góry przelewem na konto sprzedawcy

Opłata za płatność przelewem wynosi: 0,- . Płatność z góry przelewem na konto sprzedawcy należy wykonać zgodnie z instrukcjami otrzymanymi e-mailem natychmiast po złożeniu zamówienia. Nie zapomnij podać jako symbolu zmiennego numeru Twojego zamówienia.

Dane do przelewu:

Nazwa firmy: Ego*line s.r.o.

Fio banka, a. s.      IBAN: SK40 8330 0000 0025 0305 2557

BIC: FIOZSKBAXXX     

W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest wymagana w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia umowy, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

Płatność za pobraniem – gotówką przy odbiorze

Opłata za płatność gotówką – za pobraniem: 17,- zł. Jeśli nie chcesz płacić za towar z góry, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze kurierowi.

W przypadku płatności gotówką lub za pobraniem cena zakupu jest wymagana przy odbiorze towaru.

Zakup z zagranicy

Klienci chcący dokonać zakupu naszych produktów z zagranicy muszą wybrać płatność przelewem bankowym. Koszt przesyłki wynosi 125 zł.

Płatność kartą płatniczą

Operatorem bramki płatniczej jest ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Płatność kartą z podstawowym wyjaśnieniem procesu płatności:

https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Kontakt:     

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

System poprosi Cię o podanie danych Twojej karty płatniczej na stronie bramki ComGate:

Wpisz numer karty (znajdziesz go na przedniej stronie karty), datę ważności (Expires end – pod numerem karty) oraz kod CVC/CVV (na odwrocie karty).

Po wypełnieniu danych kliknij przycisk Zapłać i poczekaj, aż proces płatności przekieruje Cię z powrotem na stronę e-sklepu!! (Ten proces nie powinien trwać dłużej niż 5 minut.)

Po kilku sekundach otrzymasz na telefon bezpłatny SMS z 3D Secure kodem. Zostanie Ci również wyświetlony ekran potwierdzenia transakcji, gdzie wpiszesz kod.

Co to jest 3D Secure?  To dodatkowe zabezpieczenie Twoich płatności internetowych kartą u sprzedawców, którzy wspierają tę funkcję.

UWAGA!! Jeśli płatność w bramce się nie powiedzie, zostaniesz o tym poinformowany, ale mimo to zostaniesz przekierowany do sklepu, gdzie zamówienie będzie miało status "nieopłacone". W takim przypadku zalecamy ponowne złożenie zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało prawidłowo przesłane do systemu, natychmiast je rejestrujemy i przetwarzamy.

Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz potwierdzenie zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś e-maila, skontaktuj się z nami tutaj

Mamy nadzieję, że płatność kartą będzie dla Ciebie wygodna i prosta.