Warunki płatności
Jak zapłacić?
Wybierz metodę płatności, która najbardziej Ci odpowiada. Możesz ją wybrać podczas wypełniania danych dostawy w zamówieniu. Dostępne opcje:
- płatność z góry – przelew na konto
- płatność gotówką – za pobraniem
- płatność kartą płatniczą
Płatność z góry przelewem na konto sprzedawcy
Opłata za płatność przelewem wynosi: 0,- zł. Płatność z góry przelewem na konto sprzedawcy należy wykonać zgodnie z instrukcjami otrzymanymi e-mailem natychmiast po złożeniu zamówienia. Nie zapomnij podać jako symbolu zmiennego numeru Twojego zamówienia.
Dane do przelewu:
Nazwa firmy: Ego*line s.r.o.
Fio banka, a. s. IBAN: SK40 8330 0000 0025 0305 2557
BIC: FIOZSKBAXXX
W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest wymagana w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia umowy, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
Płatność za pobraniem – gotówką przy odbiorze
Opłata za płatność gotówką – za pobraniem: 17,- zł. Jeśli nie chcesz płacić za towar z góry, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze kurierowi.
W przypadku płatności gotówką lub za pobraniem cena zakupu jest wymagana przy odbiorze towaru.
Zakup z zagranicy
Klienci chcący dokonać zakupu naszych produktów z zagranicy muszą wybrać płatność przelewem bankowym. Koszt przesyłki wynosi 125 zł.
Płatność kartą płatniczą
Operatorem bramki płatniczej jest ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Płatność kartą z podstawowym wyjaśnieniem procesu płatności:
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
Kontakt:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
System poprosi Cię o podanie danych Twojej karty płatniczej na stronie bramki ComGate:
Wpisz numer karty (znajdziesz go na przedniej stronie karty), datę ważności (Expires end – pod numerem karty) oraz kod CVC/CVV (na odwrocie karty).
Po wypełnieniu danych kliknij przycisk Zapłać i poczekaj, aż proces płatności przekieruje Cię z powrotem na stronę e-sklepu!! (Ten proces nie powinien trwać dłużej niż 5 minut.)
Po kilku sekundach otrzymasz na telefon bezpłatny SMS z 3D Secure kodem. Zostanie Ci również wyświetlony ekran potwierdzenia transakcji, gdzie wpiszesz kod.
Co to jest 3D Secure? To dodatkowe zabezpieczenie Twoich płatności internetowych kartą u sprzedawców, którzy wspierają tę funkcję.
UWAGA!! Jeśli płatność w bramce się nie powiedzie, zostaniesz o tym poinformowany, ale mimo to zostaniesz przekierowany do sklepu, gdzie zamówienie będzie miało status "nieopłacone". W takim przypadku zalecamy ponowne złożenie zamówienia.
Jeśli zamówienie zostało prawidłowo przesłane do systemu, natychmiast je rejestrujemy i przetwarzamy.
Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz potwierdzenie zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś e-maila, skontaktuj się z nami tutaj.